OGŁOSZENIE O NABORZE nr 1/2023 NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DYREKTOR POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE OGŁASZA NABÓR NA INSPEKTORA W SEKCJI ds. WSPIERANIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZDEJ
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W GRYFINIE
I. Nazwa i adres jednostki
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie, ul. Łużycka 91, 74-100 Gryfino
II. Stanowisko
Inspektor – 1 etat
III. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polski.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe.
IV. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Preferowane wykształcenie wyższe administracyjne lub ekonomiczne.
- Znajomość przepisów prawa z zakresu:
- ustawy z dnia 09 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego;
- ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym.
- Umiejętność pracy w zespole
- Odpowiedzialność, terminowość i dokładność.
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sporządzanie decyzji administracyjnych.
- Prowadzenie rejestru wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
- Praca z rodzinami zastępczymi.
- Współpraca z koordynatorami rodzinnej pieczy zastępczej.
- Naliczanie świadczeń dla rodzin zastępczych wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
- Prowadzenie postępowań związanych z odpłatnościami za pobyt dzieci w rodzinie zastępczej.
- Sporządzanie sprawozdań.
VI. Warunki pracy
Stanowisko pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca administracyjno – biurowa w trybie jednozmianowym 8- godzinowym systemie czasu pracy przeciętnie 40 godzin tygodniowo, stanowisko pracy znajduje się w siedzibie PCPR na parterze w budynku przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.
VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
VIII. Wymagane dokumenty:
- życiorys;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
IX. Termin i miejsce składania dokumentów.
Dokumenty należy składać do dnia 16 czerwca 2023 roku (decyduje data wpływu) do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie na adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Łużycka 91, 74-100 Gryfino w zamkniętej kopercie podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji z dopiskiem: „Nabór nr 1/2023”. Oferty należy składać osobiście w sekretariacie siedziby PCPR lub drogą [pocztową (liczy się data wpływu do PCPR). Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeniowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Gryfinie.
Gryfino, dnia 24 maja 2023 r.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie, ul. Łużycka 91, 74-100 Gryfinie, tel. 091-404-55-04 , jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje jest Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
- e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy 1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie będzie przetwarzało Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie5, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
1 Art. 22 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.);
2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);
3Art. 6 ust. 1 lit a RODO; 4Art. 6 ust. 1 lit a RODO;5Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) prawo do usunięcia danych osobowych;
5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowoln