OGŁOSZENIE OFERTOWE NR 2/2017
W związku z potrzebą zaopatrzenia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie w materiały biurowe zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy n/w materiałów biurowych do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie, ul. Łużycka 91,74-100 Gryfino.
Nie stosuje się ustawy "Prawo zamówień publicznych". Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 EURO.
Szacowana roczna wartość zamówienia to około 8 000,00 zł brutto.
- Zamawiający:
- Nabywca: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino NIP 858-15-63-280
- Odbiorca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Łużycka 91, 74-100 Gryfino,
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia są materiały biurowe i eksploatacyjne nabywane według potrzeb, w ciągu 2017 roku przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa - załącznik nr 1 do ogłoszenia – tj. „koszyk ofertowy”, zawierający wybrane materiały biurowe zamawiane przez Zamawiającego. Koszyk ofertowy należy wypełnić wpisując proponowaną kwotę brutto za poszczególne produkty,
- Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty tylko na materiały eksploatacyjne (tonery i tusze do drukarek),
- Oferowane produkty powinny odznaczać się dobrą jakością,
- Oferent zagwarantuje, niezmienność zaproponowanych cen do dnia 31.12.2017 r.
- Szacowana roczna wartość zamówienia to około 8.000,00 zł. brutto,
- Z wybranym oferentem zawarta zostanie umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
- Termin wykonania zamówienia:
Wybrany oferent zobowiązany będzie dostarczać do siedziby zamawiającego materiały biurowe według składanych zamówień – w terminie, nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Okres współpracy będzie obowiązywał do dnia 31.12.2017 r. Płatność następować będzie przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury lub rachunku.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna:- być opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać wypełniony koszyk ofertowy,
- zawierać oświadczenie potwierdzające niezmienność zaproponowanych cen do dnia 31.12.2017 r.
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- być podpisana czytelnie przez wykonawcę.
- Miejsce oraz termin składania ofert:
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem - do wyboru: poczty, poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faksem na nr telefonu: 91 416 20 13, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Łużycka 91, 74-100 Gryfino.
- Oferty należy składać w terminie do dnia 17.02.2017 r. do godziny 15.30.
- Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 20.02.2017 r., a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony w godzinach od 1000 do 1530 na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.bip.pcpr-gryfino.pl
- Oferty złożone po terminie lub nie sporządzone zgodnie z opisem określonym w pkt. 4, nie będą rozpatrywane,
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Ogłoszenie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bip.pcpr-gryfino.pl
- Ocena ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:- Cena ofertowa - 100 %
- Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.bip.pcpr-gryfino.pl, oraz do wyłonionego dostawcy zostanie wysłany mail potwierdzający wybór oferty.
- Dodatkowe informacje:
Dodatkowych informacji udziela Pani Małgorzata Płoch lub Helena Prawucka pod numerem telefonu 91 416 20 13 lub 91 40 45 504, wew. 110,