OGŁOSZENIE OFERTOWE NR 1/2017
W związku z potrzebą zaopatrzenia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie w środki czystości zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy n/w środków czystości do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie, ul. Łużycka 91,74-100 Gryfino.
Nie stosuje się ustawy „Prawo zamówień publicznych”. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 EURO.
Szacowana roczna wartość zamówienia to około 4 000,00 zł brutto.
- Zamawiający:
Nabywca: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino NIP 858-15-63-280
Odbiorca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Łużycka 91, 74-100 Gryfino, - Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie, nabywane według potrzeb, w ciągu 2017 roku.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa - załącznik nr 1 do ogłoszenia, zawierający wybrane środki czystości zamawiane przez Zamawiającego.
- Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 roku.
- Oferent zagwarantuje, niezmienność zaproponowanych cen do dnia 31.12.2017 roku.
- Z wybranym oferentem zawarta zostanie umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy bez podania przyczyny.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
- Istotne warunki zamówienia:
- Oferowane środki czystości muszą być dostarczone w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach bez śladów ingerencji, przepakowywania. Na opakowaniach musi być nazwa producenta i miara opakowania. Środki czystości muszą spełniać normy jakościowe i posiadać atesty dopuszczające do obrotu wymagane prawem polskim lub Unii Europejskiej
- W przypadku realizacji zamówienia niezgodnego z warunkami określonymi w pkt.3a Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, która powinna być realizowana niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 2 dni roboczych od momentu powzięcia informacji. Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy towar na nowy, wolny od wad, na koszt własny.
- Nazwa dostarczonych środków czystości na fakturze musi być zgodna z nazwą na opakowaniu.
- Koszt opakowania, ubezpieczenia, załadunku, transportu, spedycji oraz wszystkie pozostałe związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia, ponosi Wykonawca i uwzględnia je w cenie oferty w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 2).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku rażących naruszeń warunków realizacji dostaw.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy bez podania przyczyny.
- Termin wykonania zamówienia:
- Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r.
- Realizacja zamówienia następować będzie partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji zamawiającego, zgłoszonych na piśmie , faxem bądź e-mailem.
- Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na środki czystości najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w załączniku nr 1
- Płatność następować będzie przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury lub rachunku.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna:- być opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać wypełniony formularz ofertowy,
- zawierać oświadczenie potwierdzające niezmienność zaproponowanych cen do dnia 31.12.2016 r.
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- być podpisana czytelnie przez wykonawcę.
- Miejsce oraz termin składania ofert:
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem – do wyboru: poczty, poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faksem na nr telefonu: 91 416 20 13, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Łużycka 91, 74-100 Gryfino. - Oferty należy składać w terminie do dnia 17.02.2017 r. do godziny 15.30
- Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 20.02.2017 r., a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony w godzinach od 1000 do 1530 na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.bip.pcpr-gryfino.pl
- Oferty złożone po terminie lub nie sporządzone zgodnie z opisem określonym w pkt. 4, nie będą rozpatrywane,
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Ogłoszenie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bip.pcpr-gryfino.pl
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem – do wyboru: poczty, poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faksem na nr telefonu: 91 416 20 13, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
- Ocena ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:- Cena ofertowa - 100 %
- Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.bip.pcpr-gryfino.pl, oraz do wyłonionego dostawcy zostanie wysłany mail potwierdzający wybór oferty. - Dodatkowe informacje:
Dodatkowych informacji udziela Pani Małgorzata Płoch lub Helena Prawucka pod numerem telefonu 91 416 20 13 lub 91 40 45 504, wew. 109,